Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Anatomia narządów wewnętrznych i układu nerwowego człowieka
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem. Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta "na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach: dentysta - personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet); dentysta - pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi "nie" i co, gdy w końcu powie "tak"); dentysta - pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych). Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej. Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady "z życia wzięte", cytaty, "złote myśli", pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.
Wstęp
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 13550-1
Wydawnictwo: Via Medica
Autor: (red.) Tuszyński Krzysztof, Lella Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 210 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7555-149-5
Indeks: 18904-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Lewis Michael A.O., Jordan Richard C.K., (red. pol Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 216 Format: 15,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4490-4
Indeks: 9436-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: (red.) Barnett Leah Vern Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 414 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89581-83-3
Indeks: 11970-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Lachowicz Lilla, Turska Ewa Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 152 Format: 14,4 x 20,4 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-3872-9
Indeks: 3933-3
Wydawnictwo: Bestom
Autor: Cherczyński T., Kercz T.M. Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 256 Format: 18,5 x 23,00 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-902873-1-5
Indeks: 3129-1
Wydawnictwo: Kwintesencja
Autor: Wilson Thomas G., (red. nauk.) Jańczuk Zbigniew Wydanie: 2 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 72 Format: 17,0 x 25,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-85700-64-7
Indeks: 0825-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Dziedzic Arkadiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 142 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-121-3
Indeks: 4954-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: (red.) Adamek-Guzik Teresa Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 588 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8323313628
Indeks: 0876-1
Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne ESAN
Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 116 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-940101-2-6
Indeks: 15218-1
Wydawnictwo: DK Media
Autor: Wnętrzak Iwona Rok wyd: 2010 Ilość stron: 1044 Format: 16,0 x 22,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-927975-1-7
Indeks: 15816-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Dziedzic Arkadiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 256 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7563-043-5
Indeks: 15909-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: (red.) Zabel Maciej Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 150 Format: 21,0 x 28,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-209-6
Indeks: 0288-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Sarnacka Emilia Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 212 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4807-0
Indeks: 6420-1
Wydawnictwo: Bestom
Autor: Cherczyński Tomasz, Kercz Tomasz Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 256 Format: 18,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-902873-1-5
Indeks: 1538-1
Wydawnictwo: Kwintesencja
Autor: (red.) Kaczmarzyk TomaszWydanie: 1Rok wyd: 2016Ilość stron: 280Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-85700-89-0
Indeks: 17104-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Behrbohm H., Kaschke O., Nawka T., Swift A., (red. Wydanie: 2 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 490 Format: 17,5 x 25,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7609-372-7