• anty

Wszystkie bestsellery
Psychologia w naukach medycznych (CD)
  • Psychologia w naukach medycznych (CD)

Psychologia w naukach medycznych (CD)

14374-1
  • Autor: (red. nauk.) Cybulski Marcin, Strzelecki Wojciech
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2010
  • Format: 13,5 x 19,0 cm
  • Oprawa: pudełko
  • ISBN: 978-83-7597-071-5
  • 20,49 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    Publikacja ta może być nie tylko pomocnym narzędziem dydaktycznym dla studentów uczelni medycznych, ale także dla wszelkich organizatorów i inspiratorów działania w zakresie szeroko pojmowanego zdrowia aktywnie podejmujących wysiłki na rzecz poprawy jakości terapii i leczenia zróżnicowanych grup ludzkich w różnych sferach funkcjonowania psychospołecznego.

    Spis treści:

    Przedmowa

    1. Neurorehabilitacja w padaczce wieku rozwojowego
    2. Znaczenie wsparcia psychologicznego w rehabilitacji pacjenta
    3. Rodzaje terapii stosowanych w pracy z osobami z rozpoznaną chorobą nowotworową
    4. Rola psychoonkologii w leczeniu chorób nowotworowych u dzieci
    5. Choroby psychosomatyczne u dzieci
    6. Wybrane aspekty pomocy psychologicznej ofiarom wypadków drogowych
    7. Psychologiczne konsekwencje traumy i PTSD
    8. Zakres i charakter pomocy psychologicznej udzielanej pacjentkom Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
    9. Terapeutyczne zastosowanie muzyki
    10. Postępowanie psychologiczne i medyczne w procesie korekty płci u osób transseksualnych
    11. Problem seksualnego funkcjonowania osób niepełnosprawnych intelektualnie
    12. Funkcjonowanie psychologiczne osób z cukrzycą
    13. Wpływ procesu starzenia się na aktywność osób starszych
    14. Poradnictwo w okresie późnej dorosłości
    15. Miejsce godności w relacji lekarz - pacjent umierający
    16. Postrzeganie idealnego wizerunku kobiecego ciała przez wczesnych adolescentów
    17. Zespół wypalenia zawodowego wśród pracowników służby zdrowia
    18. Reklama jako źródło pozyskania informacji o lekach. Nadzieje i zagrożenia, jakie niesie reklama dla promocji zdrowia
    Szczegóły produktu
    14374-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 2165-1

    Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

    Psychologia moje hobby

    Autor: Berryman JuliaWydanie: 1Rok wyd: 2002Ilość stron: 272Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-89120-02-X

    Cena 28,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 18770-1

    Wydawnictwo: Imago

    Narcyzm Nowa teoria

    Autor: Symington Neville Wydanie: 2 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 176 Format: 15,0 x 22,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-955789-6-0

    Cena 60,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 19968-1

    Wydawnictwo: Instytut Psychologii Zdrowia

    Odblokowanie mózgu emocjonalnego

    Autor: Ecker Bruce, Ticic Robin, Hulley LaurelWydanie: 1Rok wyd: 2017Ilość stron: 380Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-60747-32-2

    Cena 51,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 20931-1

    Wydawnictwo: FUNDAMENT Oficyna Wydawnicza

    Freudowski moment

    Autor: Bollas Christopher Wydanie: 1 Rok wyd: 2023 Ilość stron: 166 Format: 13,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-968793-0-1

    Cena 59,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku