Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 3071-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Belon Philippe Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 136 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 285742163X
Indeks: 12803-1
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza w Lublinie
Autor: Lipiński Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 120 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-920281-7-1
Indeks: 1442-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jakimowicz WładysławWydanie: 2Rok wyd: 1981Ilość stron: 426Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-200-0369-5
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
„Gra słów - sztuka prezentacji i autoprezentacji” to przede wszystkim książka o komunikacji, porozumiewaniu się i rozumieniu innych. Nauka, jak się najlepiej zaprezentować i jak zaplanować wystąpienie. Ten poradnik będzie przydatny nie tylko dla zawodowych mówców, ale dla każdego, kto musi stanąć przed audytorium lub napisać komunikat, a więc dla nauczyciela, nauczyciela akademickiego przygotowującego wykład dla studentów, prezentację na konferencję naukową lub kongres, studentów przygotowujących się do ustnych i pisemnych wystąpień oraz dla każdego, kto chciałby się dobrze zaprezentować albo zrozumieć, w jaki sposób inni tak świetnie rozumieją nastroje odbiorców. Autor posługuje się przykładami z życia codziennego i znanymi z mediów oraz proponuje skuteczne ćwiczenia ułatwiające radzenie sobie z emocjami obiorców i stresem mówców.
SPIS TREŚCI
Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Mówca to… czyli jakie cechy ogólne powinna wypracować osoba przemawiająca publicznie – powszechnie pożądany wizerunek osoby publicznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
Język wystąpienia publicznego, poprawna wymowa i akcentowanie logiczne, sposoby przygotowywania przemówień, mów urzędowych, komunikatów medialnych, spełnianie powszechnych oczekiwań odbiorców wobec mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Mowa ciała, elementy przekazu niewerbalnego – co zrobić z rękami, jak panować nad twarzą, stać czy siedzieć w czasie wygłaszania przemówień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
Utrzymywanie kontaktu wzrokowego, panowanie nad salą, podstawowe triki mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Mowa ciała słuchaczy – rozpoznawanie postaw audytorium na podstawie komunikatów niewerbalnych; osoby kluczowe, negatywne, motywujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Podstawy psychologiczne autoprezentacji – czym jest i do czego służy mówcy, efekt pierwszeństwa w wystąpieniu publicznym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55
Przygotowanie autoprezentacji na różne okazje ‒ norma dopasowania, kluczowe przesłanie przekazu autoprezentacyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63
Definiowanie autoprezentacji – unikanie manipulacji odbiorcami, modele zachowań autoprezentacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71
Opanowanie tremy, stres jako motywator działania, przygotowywanie się do roli mówcy, poznawanie mocnych stron osobowości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79
Rozkładanie akcentów w wystąpieniu publicznym, przygotowanie do konkretnych rodzajów wystąpień – mów urzędowych, komunikatów, prezentacji i wystąpień medialnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Praktyka pisania przemówień, metoda trzech kluczowych przesłań, „master message”, złote zdanie w wystąpieniu publicznym, unikat, konkret, kontrast . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
Czytanie a swobodne mówienie, wyrabianie sprawności i płynności mówcy, język przekazu werbalnego, wykorzystywanie pojęć języka branżowego . . . . . . . . . . . . . . . .103
Strategie reagowania w trudnych sytuacjach, kampanie negatywne uderzające w wizerunek osób i instytucji . . . . . . . . .113
Udzielanie odpowiedzi na pytania, którymi media posługują się w sytuacjach kryzysowych – ale nie tylko! Zadają je często słuchacze podczas prezentacji lub wykładów . . . . . . . . .123
Co szkoła PR-u mówi o udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .133
Posłowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .141
Indeks: 8385-1
Wydawnictwo: Medyk
Autor: (red.) Dębowska Marta, Szulc Agata, Gałecki Piotr Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 468 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788364045837
Indeks: 20612-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Worden J.WilliamWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 450Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-22213-0
Indeks: 5443-1
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Kliszcz Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 264 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7489-778-5
Indeks: 11319-1
Wydawnictwo: Scholar
Autor: Cierpiałkowska Lidia Wydanie: 3 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 520 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7383-284-8 Seria: Wykłady z psychologii 5
Indeks: 1007-1
Wydawnictwo: Marszałek Adam
Autor: (red.) Błocian Ilona, Saciuk Robert Wydanie: 1 Rok wyd: 2004 Ilość stron: 294 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-7441-063-9
Indeks: 20553-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Dana DebWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 302Format: 15,5 x 23,0 cmOprawa: miękka ze skrzydełkamiISBN: 978-83-233-4997-6
Indeks: 12448-1
Wydawnictwo: Bestom
Autor: Oboda Mariusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 128 Format: 15,0 x 20,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-924564-8-3
Indeks: 10187-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: (red.) Borkowska Aneta R., Domańska Łucja Wydanie: 2 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 224 Format: 14,4 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-15362-5 Seria: Krótkie wykłady z psychologii
Indeks: 15965-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: (red.) Alessandra Lemma Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 270 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-62651-20-7
Indeks: 20550-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: Britton RonaldWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 304Format: 15,5 x 23,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-62651-86-3
Indeks: 20931-1
Wydawnictwo: FUNDAMENT Oficyna Wydawnicza
Autor: Bollas Christopher Wydanie: 1 Rok wyd: 2023 Ilość stron: 166 Format: 13,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-968793-0-1
Indeks: 17748-1
Wydawnictwo: KUL Wydawnictwo
Autor: (red.) Maciaszek Justyna, Bucoń Paweł Rok wyd: 2011 Ilość stron: 182 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61307-57-0
Indeks: 20338-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Sayrs Jennifer, Linehan MarshaWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 304Format: 15,5 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-5062-0
Indeks: 7801-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Zawadzki Bohdan Rok wyd: 1970 Ilość stron: 380 Format: 15,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka
Indeks: 1489-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Eric BerneWydanie: 6Rok wyd: 2024Ilość stron: 210Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-01-23509-3
Indeks: 17382-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Radziewicz-Winnicki Igor Rok wyd: 2009 Ilość stron: 128 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-030-8