Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 3071-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Belon Philippe Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 136 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 285742163X
Indeks: 12803-1
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza w Lublinie
Autor: Lipiński Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 120 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-920281-7-1
Indeks: 1442-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jakimowicz WładysławWydanie: 2Rok wyd: 1981Ilość stron: 426Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-200-0369-5
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
„Gra słów - sztuka prezentacji i autoprezentacji” to przede wszystkim książka o komunikacji, porozumiewaniu się i rozumieniu innych. Nauka, jak się najlepiej zaprezentować i jak zaplanować wystąpienie. Ten poradnik będzie przydatny nie tylko dla zawodowych mówców, ale dla każdego, kto musi stanąć przed audytorium lub napisać komunikat, a więc dla nauczyciela, nauczyciela akademickiego przygotowującego wykład dla studentów, prezentację na konferencję naukową lub kongres, studentów przygotowujących się do ustnych i pisemnych wystąpień oraz dla każdego, kto chciałby się dobrze zaprezentować albo zrozumieć, w jaki sposób inni tak świetnie rozumieją nastroje odbiorców. Autor posługuje się przykładami z życia codziennego i znanymi z mediów oraz proponuje skuteczne ćwiczenia ułatwiające radzenie sobie z emocjami obiorców i stresem mówców.
SPIS TREŚCI
Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Mówca to… czyli jakie cechy ogólne powinna wypracować osoba przemawiająca publicznie – powszechnie pożądany wizerunek osoby publicznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
Język wystąpienia publicznego, poprawna wymowa i akcentowanie logiczne, sposoby przygotowywania przemówień, mów urzędowych, komunikatów medialnych, spełnianie powszechnych oczekiwań odbiorców wobec mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Mowa ciała, elementy przekazu niewerbalnego – co zrobić z rękami, jak panować nad twarzą, stać czy siedzieć w czasie wygłaszania przemówień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
Utrzymywanie kontaktu wzrokowego, panowanie nad salą, podstawowe triki mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Mowa ciała słuchaczy – rozpoznawanie postaw audytorium na podstawie komunikatów niewerbalnych; osoby kluczowe, negatywne, motywujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Podstawy psychologiczne autoprezentacji – czym jest i do czego służy mówcy, efekt pierwszeństwa w wystąpieniu publicznym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55
Przygotowanie autoprezentacji na różne okazje ‒ norma dopasowania, kluczowe przesłanie przekazu autoprezentacyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63
Definiowanie autoprezentacji – unikanie manipulacji odbiorcami, modele zachowań autoprezentacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71
Opanowanie tremy, stres jako motywator działania, przygotowywanie się do roli mówcy, poznawanie mocnych stron osobowości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79
Rozkładanie akcentów w wystąpieniu publicznym, przygotowanie do konkretnych rodzajów wystąpień – mów urzędowych, komunikatów, prezentacji i wystąpień medialnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Praktyka pisania przemówień, metoda trzech kluczowych przesłań, „master message”, złote zdanie w wystąpieniu publicznym, unikat, konkret, kontrast . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
Czytanie a swobodne mówienie, wyrabianie sprawności i płynności mówcy, język przekazu werbalnego, wykorzystywanie pojęć języka branżowego . . . . . . . . . . . . . . . .103
Strategie reagowania w trudnych sytuacjach, kampanie negatywne uderzające w wizerunek osób i instytucji . . . . . . . . .113
Udzielanie odpowiedzi na pytania, którymi media posługują się w sytuacjach kryzysowych – ale nie tylko! Zadają je często słuchacze podczas prezentacji lub wykładów . . . . . . . . .123
Co szkoła PR-u mówi o udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .133
Posłowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .141
Indeks: 12882-1
Wydawnictwo: Continuo
Autor: (red.) Talarowska Monika Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 350 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62182-16-9
Indeks: 4608-1
Wydawnictwo: Instytut Psychologii Zdrowia
Autor: Jerzy Mellibruda, Zofia Sobolewska-Mellibruda Wydanie: 2 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 420 Format: 16,5 x 17,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60747-62-9
Indeks: 4896-1
Wydawnictwo: Medycyna Praktyczna
Autor: Jonathan Silverman, Suzanne Kurtz Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 482 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7430-558-7
Indeks: 1481-1
Wydawnictwo: ATUT Oficyna Wydawnicza
Autor: Grzybek Radosław, Winiecki Przemysław (red.) Rok wyd: 2008 Ilość stron: 150 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7432-394-9
Indeks: 19845-1
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Daniel J.Fox Wydanie: 1 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 262 Format: 19,0 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7489-902-4
Indeks: 20994-1
Wydawnictwo: Medical Tribune Polska
Autor: Sajewicz-Radtke Wydanie: 1 Rok wyd: 2023 Ilość stron: 272 Format: 13,0 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-66946-63-7
Indeks: 4717-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Paweł Chruściel, Wiesława Ciechaniewicz Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 174 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-5572-6
Indeks: 19830-1
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Joel Minden Wydanie: 1 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 238 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4996-9
Indeks: 20548-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Berndt ChristinaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 208Format: 16,0 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-3964-9
Indeks: 6749-1
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji w Poznani
Autor: red. Krauze-Sikorska Hanna, Kuszak Kinga Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 340 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60038-31-4
Indeks: 20772-1
Wydawnictwo: Bogucki Wydawnictwo Naukowe
Autor: Tryjanowski Piotr, Murawiec SławomirWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 262Format: 17,0 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-7986-326-6
Indeks: 17926-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Padesky Ch., Greenberger D., Wydanie: 2 rozszerzoneRok wyd: 2017Ilość stron: 344Format: 21,0 x 28,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-4212-0
Indeks: 17760-1
Wydawnictwo: Laboratorium Psychoedukacji & Pracownia Humani
Autor: Nitsun Morris Rok wyd: 2015 Ilość stron: 290 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-941864-0-1 Seria: Biblioteka Nowej Myśli w Psychoterapii
Indeks: 3402-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Crews Frederick Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 256 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1589-2
Indeks: 4120-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Carbonell David A.Wydanie: 1Rok wyd: 2017Ilość stron: 236Format: 16,0 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-4293-9
Indeks: 0893-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: (red.) Sosnowska M., Jastrzębska A., Fira-Krempa E Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 140 Format: 15,0 x 22,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62651-15-3