• anty

Wszystkie bestsellery
Dotrzeć do dziecka z autyzmem Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć Metoda Floortime
  • Dotrzeć do dziecka z autyzmem Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć Metoda Floortime

Dotrzeć do dziecka z autyzmem Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć Metoda Floortime

0451-1
  • Autor: Greenspan S. I., Wieder S.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2014
  • Ilość stron: 446
  • Format: 15,5 x 23,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-233-3777-5
  • 71,40 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Wielu rodziców szuka programu leczenia, który traktowałby ich dzieci jak wyjątkowe jednostki, proponował indywidualną terapię oraz wyzwolił w nich umiejętności konstruktywnego porozumiewania się i budowania kontaktów z otoczeniem. Chcą uczestniczyć w leczeniu swoich dzieci. Pragną im pomagać i mieć nadzieję. Niniejsza książka została napisana z myślą o takich rodzicach. Autorzy przedstawiają podejście do problemu, które może radykalnie zmienić założenia na temat autyzmu i ASD oraz wpłynąć na perspektywy rozwoju dzieci z tego typu zaburzeniami.

    Autorzy pokazują, że dzieci z ASD nie mają trwale ograniczonego potencjału i często mogą, podobnie jak ich rówieśnicy, prowadzić pełne i zdrowe życie. Metoda Floortime może być stosowana w każdym wieku - już w niemowlęctwie, kiedy pojawiają się pierwsze objawy autyzmu - co umożliwia zapobieganie postępowi tej groźnej choroby.

    Celem terapii w ramach modelu DIR/Floortime jest zbudowanie podstaw zdrowego rozwoju zamiast pracy nad powierzchownymi zachowaniami i objawami. Dzięki takiej postawie dzieci uczą się opanowywać podstawowe kompetencje, które na drodze ich rozwoju zostały pominięte lub zaprzepaszczone, a więc umiejętność budowania serdecznych i sprawiających przyjemność relacji z innymi, celowego i znaczącego komunikowania się oraz - w różnym stopniu - logicznego i kreatywnego myślenia. Znaczna liczba dzieci leczonych w ten sposób przełamała wiele barier, opanowując umiejętności wcześniej uznawane za nieosiągalne dla pacjentów z ASD. Zbudowały one serdeczne i bliskie relacje z rodziną i rówieśnikami, a także wykształciły złożone umiejętności wysławiania się. Nie tylko opanowały zdolność przyswajania wiedzy, ale również rozwinęły umiejętności intelektualne, takie jak spontaniczne myślenie, wyciąganie wniosków czy współodczuwanie.

     

    Spis treści:

    1. Postęp w rokowaniach dotyczących spektrum autyzmu: mity, fakty, wczesne objawy oraz nowa podbudowa teoretyczne
    2. Przede wszystkim rodzina: Jak rodzina może wkorzystywać model DIR aby ułatwiać nawiązywanie relacji, komunikację i myślenie
    3. Floortime
    4. Ekspertyza i sposoby terapii: Model DIR
    5. Radzenie sobie z trudnymi objawami
    Szczegóły produktu
    0451-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 13582-1

    Wydawnictwo: PZWL

    Autyzm i zespół Aspergera

    Autor: Komender Jadwiga, Jagielska Gabriela, Bryńska Anit Wydanie: 1-5dodruk Rok wyd: 2014 Ilość stron: 124 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4520-8 Seria: Centrum Zdrowia Dziecka poleca

    Cena 56,32 zł Cena podstawowa 64,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku