

Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 18979-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red. nauk.) Doboszyńska AnnaWydanie: 1Rok wyd: 2013Ilość stron: 274Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4476-8
Indeks: 18695-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Latkowski Jan, Kosiek KatarzynaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 204Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4509-3
Indeks: 0268-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Żyluk Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 172 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4628-1
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne
mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać
i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały 1 i 2).
Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne
(rozdział 4 i 5) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a
strategią finansowania (rozdział 3).
Walorem omawianej pracy jest
komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające
logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają
lepiej zrozumieć prezentowane treści.
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.
Wprowadzenie
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 8328-3
Wydawnictwo: Bauer-Weltbild Media
Autor: Doll Michaela Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 160 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7404-800-2
Indeks: 11404-1
Wydawnictwo: Borgis
Autor: (red.) Bielecki Krzysztof Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 160 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62993-13-0
Indeks: 8661-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo RM
Autor: Nathan Belofsky Wydanie: 1 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 224 Format: 12,0 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-8151-698-3
Indeks: 19883-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Bosak Magdalena Wydanie: 1 Rok wyd: 2017 Ilość stron: 344 Format: 30,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4311-0
Indeks: 0397-3
Wydawnictwo: Świat Książki
Autor: Stokebaum Sibylle Rok wyd: 1999 Ilość stron: 192 Format: 13,0 x 20,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-7227-161-5
Indeks: 0323-3
Wydawnictwo: WSiP
Autor: Arusztowicz Barbara, Bąkowski Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 1989 Ilość stron: 140 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-02-03925-X
Indeks: 2931-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Weiner January Wydanie: 4 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 160 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-16027-2
Indeks: 8365-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kang Lydia, Pedersen Nate Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 350 Format: 15,5 x 23,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-233-4456-8
Indeks: 16071-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Nawrolska Izabela Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 290 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-984-8
Indeks: 12777-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Pastuszak Włodzimierz Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 192 Format: 17,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-200-3210-5
Indeks: 19532-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: (red.) Golding Maggi, Stacey Jill Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 206 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4721-7
Indeks: 4673-1
Wydawnictwo: Edra Urban & Partner
Autor: Sophie Schoenwald, Gunther Jakobs Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 28 Format: 21,0 x 27,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-66067-50-9
Indeks: 0333-3
Wydawnictwo: ITEM Publishing
Autor: Jackson Mark Rok wyd: 2009 Format: 13,5 x 20,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-63654-60-3