Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Anatomia narządów wewnętrznych i układu nerwowego człowieka
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
"Książka jest teoretycznym kompendium wiedzy na temat specyfiki działań marketingowych wdrażanych na rynku usług medycznych, ratownictwa medycznego oraz turystyki. Punktem wyjściowym rozważań jest prezentacja podstawowych pojęć marketingowych, w tym obszary działań marketingowych, narzędzia marketingowe, znaczenie segmentacji i pozycji usługi jako specyficznego produktu na rynku marketingowym. Istotnym aspektem przedstawionym w publikacji jest zarządzanie marketingowe oraz strategia marketingowa: jej wybór i wdrażanie. W odniesieniu do usług medycznych dokonano syntetycznej charakterystyki marketingu przez pryzmat zmian strukturalnych w służbie zdrowia oraz ewolucję usług medycznych na przestrzeni ostatnich lat. Opisano między innymi uwarunkowania wpływające na stosowanie narzędzi marketingowych w tej sferze działalności. W przypadku ratownictwa medycznego główny nacisk położono na kwestie związane z niekomercyjnym charakterem działań marketingowych, a także na rolę mediów w kształtowaniu marketingu tego obszaru usług. Tłem dla prezentacji specyfiki marketingu turystycznego jest charakterystyka składników marketingu-mix dla tej branży: produktu turystycznego, polityki cenowej w usługach turystycznych, system dystrybucji usług i ich promocja.
Celem publikacji jako całości jest pokazanie zróżnicowania stosowania działań marketingowych w zależności od wybranego obszaru usług. Założeniem autorów było syntetyczne zgromadzenie informacji na temat takich działań i określenie stopnia zróżnicowania badanych obszarów pod kątem marketingowym. Książka, bazująca na wielu źródłach, daje przekrój wiedzy związanej z funkcjonowaniem wybranych obszarów rynku usługowego w Polsce i może stanowić pomoc w ich dokładniejszym poznaniu."
ze Wstępu
Słowo wstępne
Indeks: 8569-3
Wydawnictwo: Poltext
Autor: red. Guzel Zuzanna, Fal Dorota M., Lipka Arladiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 520 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7561-229-5
Indeks: 7020-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Czyżowski Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 174 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-87885-88-6
Indeks: 10035-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Marek Mazur Rok wyd: 2002 Ilość stron: 360 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-8301147372
Indeks: 2925-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Włodarczyk Cezary, Stojgniew Sitko Wydanie: 1 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 162 Format: 18,5 x 25,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688544
Indeks: 15736-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Ponikło Witold Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 136 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0425-2
Indeks: 2910-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Leonard Marcus Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 320 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688560
Indeks: 8425-3
Wydawnictwo: Difin
Autor: Małgorzata Paszkowska Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 262 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7930-530-8
Indeks: 11667-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Korczak Karol Rok wyd: 2014 Ilość stron: 224 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4563-7
Indeks: 5913-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 180 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-16-8
Indeks: 11522-1
Wydawnictwo: Instytut Psychiatrii i Neurologii
Autor: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 76 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-85705-89-5
Indeks: 7081-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Marcinkowski Jerzy Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 324 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-200-2759-4
Indeks: 19325-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Chluska Jolanta Rok wyd: 2013 Ilość stron: 292 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4586-6
Indeks: 3044-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business
Autor: Brzozowska-Kruczek Małgorzata Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 232 Format: 14,5 x 20,5 Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4122-6
Indeks: 16240-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Gotkowska Anna Rok wyd: 2011 Ilość stron: 248 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1394-0
Indeks: 16771-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Roszak Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 346 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3259-0
Indeks: 12201-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Horosz Piotr Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 252 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4482-1