Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Anatomia narządów wewnętrznych i układu nerwowego człowieka
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Indeks: 13496-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Webster Guy F., Rawlings Anthony V., (red. pol.) K Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 382 Format: 17,5 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-025-1
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego
zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy
rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane
na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie
tematy jak:
zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz
charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku
farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia
leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów
cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu
aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na
rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie
zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania
skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.
Spis treści:
O autorach
Wstęp
Bibliografia
Indeks
Indeks: 0163-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 256 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3248-4
Indeks: 1028-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kutsch Marcin, Whitfield Malcolm, Klich Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 426 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1464-0 Seria: Nauki o zdrowiu
Indeks: 16816-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Jaworzyńska Magdalena Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 162 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-348-1
Indeks: 5368-3
Wydawnictwo: Cegedim Group Poland Sp. z o.o. (eskulap.pl)
Autor: (red.) Drozdowska UrszulaWydanie: 1Rok wyd: 2011Ilość stron: 240Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-929615-2-9
Indeks: 8569-3
Wydawnictwo: Poltext
Autor: red. Guzel Zuzanna, Fal Dorota M., Lipka Arladiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 520 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7561-229-5
Indeks: 8364-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Głowacka M. D., Galicki J., Mojs E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 454 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-603-0
Indeks: 17220-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Szczeciński
Autor: (red. nauk.) Hass-Symotiuk Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 358 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7241-807-4
Indeks: 16632-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Hass-Symotiuk Maria Rok wyd: 2011 Ilość stron: 220 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1337-7
Indeks: 15117-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: Bogusz-Czerniewicz Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 156 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-063-0
Indeks: 9671-3
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Medycznej
Autor: Helena Lenartowicz Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 72 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85883-67-3
Indeks: 10194-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jarosław J. FedorowskiWydanie: 1Rok wyd: 2002Ilość stron: 200Format: 15,0 x 20,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-2546-X
Indeks: 19138-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Raulinajtys-Grzybek Monika Rok wyd: 2013 Ilość stron: 174 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4403-6
Indeks: 18113-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Mokrzycka Anna, Kowalska Iwona Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 274 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-660-1
Indeks: 2910-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Leonard Marcus Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 320 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688560
Indeks: 0346-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Shortell S.M., Kaluzny A.D. Rok wyd: 2001 Ilość stron: 520 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-67-6
Indeks: 13689-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 202 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-701-4