Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Anatomia narządów wewnętrznych i układu nerwowego człowieka
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem. Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta "na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach: dentysta - personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet); dentysta - pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi "nie" i co, gdy w końcu powie "tak"); dentysta - pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych). Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej. Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady "z życia wzięte", cytaty, "złote myśli", pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.
Wstęp
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 6283-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Krzywicki Janusz Wydanie: 2 Rok wyd: 1981 Ilość stron: 544 Format: 13,5 x 20,0 cm Oprawa: twarda
Indeks: 13550-1
Wydawnictwo: Via Medica
Autor: (red.) Tuszyński Krzysztof, Lella Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 210 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7555-149-5
Indeks: 11333-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Aleksandrowicz Ryszard, Ciszek Bogdan Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 766 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-200-3243-7
Indeks: 1005-1
Wydawnictwo: Med Tour Press International
Autor: Kruś Stefan, Skrzypek EwaWydanie: 2Rok wyd: 2015Ilość stron: 344Format: 16,5 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-87717-19-3
Indeks: 0036-1
Wydawnictwo: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie (dawnie
Autor: (red.) Weyna Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 110 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61517-64-1
Indeks: 2258-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: [red] Mielnik-Błaszczak M., Czelej G., Gąsowska U Wydanie: 1 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 492 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-88063-35-9
Indeks: 0340-3
Wydawnictwo: Volumed
Autor: (red.) Jańczuk Z., Samochowiec L., Wójcicki J. Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 340 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-85564-27-6
Indeks: 9212-1
Wydawnictwo: Bestom
Autor: Nazarska-Brzeska Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 352 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-902873-3-1
Indeks: 15218-1
Wydawnictwo: DK Media
Autor: Wnętrzak Iwona Rok wyd: 2010 Ilość stron: 1044 Format: 16,0 x 22,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-927975-1-7
Indeks: 0035-1
Wydawnictwo: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie (dawnie
Autor: (red.) Weyna Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 132 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61517-62-7
Indeks: 2522-3
Wydawnictwo: Czelej
Autor: (red.) Mitręga katarzyna A., Krzemiński Tadeusz F Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 174 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-196-8
Indeks: 1346-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Gibiński M., Konty-Gibińska W., Gibińska-Styła J. Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 126 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4989-3
Indeks: 4107-3
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Samaranayake Lakshman, (red.pol.) Młynarczyk Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 414 Format: 21,5 x 27,5 cm Oprawa: miękka' ISBN: 978-83-7609-798-5
Indeks: 18401-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Dziedzic Arkadiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 220 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7563-185-2
Indeks: 17104-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Behrbohm H., Kaschke O., Nawka T., Swift A., (red. Wydanie: 2 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 490 Format: 17,5 x 25,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7609-372-7
Indeks: 19430-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Samaranayake L., (red. pol.) Młynarczyk G., Swobod Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 420 Format: 21,5 x 28,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-798-5