Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Anatomia narządów wewnętrznych i układu nerwowego człowieka
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Indeks: 0216-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Ignasiak Zofia Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 266 Format: 21,5 x 29,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-986-6
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.
Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.
Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Wprowadzenie
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 10805-1
Wydawnictwo: LexisNexis (dawniej PWN Prawniczy)
Autor: Skoczylas Józef Jan Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 488 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7334-798-4
Indeks: 18543-1
Wydawnictwo: Medycyna Praktyczna
Autor: Kubiak Rafał Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 446 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7430-353-8
Indeks: 11832-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Krekora Magdalena, Świerczyński Marek, Traple ElżbWydanie: 2Rok wyd: 2012Ilość stron: 560Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-264-1629-3
Indeks: 1416-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jacek Anna, Sarnacka Emilia Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 232 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4994-7
Indeks: 1131-1
Wydawnictwo: Bonnier Business Polska
Autor: Molęda Sławomir Wydanie: 2 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 344 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-931682-5-5
Indeks: 1497-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PAT
Autor: Jerzy BrusiłoWydanie: 1Rok wyd: 2004Ilość stron: 377Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: miękkaISBN: 83-89017-92
Indeks: 17575-1
Wydawnictwo: C.H. Beck
Autor: Praca zbiorowa Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 540 Format: 12,5 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-255-2170-7
Indeks: 4484-3
Wydawnictwo: Edra Urban & Partner
Autor: Anna Wilmowska-PietruszyńskaWydanie: 1Rok wyd: 2013Ilość stron: 198Format: 17,0 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-8376-09-834-0
Indeks: 1720-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Bogusz Józef Wydanie: 1 Rok wyd: 1984 Ilość stron: 156 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-200-0853-0
Indeks: 15864-1
Wydawnictwo: Verlag Dashofer
Autor: Domańska-Jakubowska Agnieszka Rok wyd: 2013 Ilość stron: 110 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7537-204-5
Indeks: 14166-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (dawniej Akademia R
Autor: Krajewski Piotr Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 192 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7299-572-8
Indeks: 13235-1
Wydawnictwo: TNOiK Dom Organizatora
Autor: Śliwka Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 374 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7285-424-7
Indeks: 5692-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Piotr Gałecki, Krzysztof Eichstaedt Wydanie: 1 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 450 Format: 15,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-6654-8
Indeks: 11032-1
Wydawnictwo: Impuls
Autor: (red.) Bednarz Beata Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 304 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7308-869-6
Indeks: 10499-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Sierpowska Iwona Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 230 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-7526-050-9
Indeks: 11889-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Poździoch Stefan, Guła Przemysław Rok wyd: 2008 Ilość stron: 288 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-234-6