

Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 18979-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red. nauk.) Doboszyńska AnnaWydanie: 1Rok wyd: 2013Ilość stron: 274Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4476-8
Indeks: 18695-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Latkowski Jan, Kosiek KatarzynaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 204Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4509-3
Indeks: 0268-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Żyluk Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 172 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4628-1
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.
Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.
Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Wprowadzenie
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 13100-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Siemieńska Teresa, Szczeponek Krzysztof, Turek And Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 110 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2609-0
Indeks: 0854-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Watała Cezary, Różalski Marcin, Bonder MagdalenaRok wyd: 2011Ilość stron: 548Format: 17,5 x 24,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-7522-085-8, 978-83-7522-086-5
Indeks: 9160-1
Wydawnictwo: Polskie Towarzystwo Farmaceutyczne
Autor: Głowniak Maria, Waniewska Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Format: 20,5 x 29,0 cm Oprawa: segregator
Indeks: 19505-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Michalak Krzysztof Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 274 Format: 15,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4531-2
Indeks: 20002-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Grzegorz TeresińskiWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 1144Format: 24,0 x 25,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-200-6505-3
Indeks: 18375-1
Wydawnictwo: Medycyna Praktyczna
Autor: Tymiński Radosław Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 132 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7430-341-5
Indeks: 8298-3
Wydawnictwo: Wizard
Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 426 Format: 15,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-911-755-5-3
Indeks: 2614-3
Wydawnictwo: POLWEN Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
Autor: (red.) Muszala Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 550 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89862-42-5
Indeks: 16658-1
Wydawnictwo: eSPe
Autor: Dziewiecki Marek Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 304 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7482-391-3
Indeks: 20858-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Więcek-Durańska AnnaWydanie: 1Rok wyd: 2023Ilość stron: 330Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-23018-0
Indeks: 17430-1
Wydawnictwo: Medyk
Autor: Krzystyniak Krzysztof L., Marszałek Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 168 Format: 15,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-64045-01-1
Indeks: 15437-1
Wydawnictwo: C.H. Beck
Autor: Fiutak Agnieszka Wydanie: 2 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 332 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-255-2876-8 Seria: Akademia Prawa
Indeks: 6552-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Edukacji i Terapii
Autor: Karolina Szuma Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 180 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-934424-8-5
Indeks: 15775-1
Wydawnictwo: Forum
Autor: (red.) Bujny Jędrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 160 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-260-0360-8
Indeks: 7544-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Stopyra Wiktor Wydanie: 4 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 358 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61257-51-6
Indeks: 4583-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Jacek Anna, Kmieciak Błażej, Sarnacka Emilia Wydanie: 2 Rok wyd: 2024 Ilość stron: 250 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-8270-349-8