• anty

Wszystkie bestsellery
Osoba niepełnosprawna w społeczności akademickiej
  • Osoba niepełnosprawna w społeczności akademickiej

Osoba niepełnosprawna w społeczności akademickiej

2953-3
  • Autor: (red.) Ochonczenko H., Milkowska G.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2005
  • Ilość stron: 242
  • Format: 16,0 x 23,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 83-7308-525-4
  • Książka antykwaryczna
    28,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis
    Książka poświęcona jest problematyce niepełnosprawnych studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego. Monografia składa się z czterech uporządkowanych problemowo części. W pierwszej części zawarto rozważania teoretyczne poświęcone przemianom w definiowaniu osób niepełnosprawnych. Druga część omawia zagadnienia świata wartości i aspiracji życiowych studentów niepełnosprawnych. W trzeciej części skupiono się na problematyce szans i barier edukacji w szkole wyższej. Czwarta część poświęcona jest psychospołecznym aspektom funkcjonowania osób niepełnosprawnych w roli studentów. Książka adresowana jest głównie do osób zajmujących się profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych, do specjalistów z zakresu pracy socjalnej, do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia oraz sprawy socjalne na uczelniach wyższych, a wreszcie do samych studentów.

    Spis treści:

    I. WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ BADAŃ

    1. Od "inwalidy" do "osoby niepełnosprawnej" - przemiany w definiowaniu osób niepełnosprawnych
    2. Charakterystyka terenu badań i badanych osób

     

    II. ŚWIAT WARTOŚCI I ASPIRACJE ŻYCIOWE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

    1. Świat wartości i sens życia niepełnosprawnych studentów zielonogórskich
    2. Aspiracje życiowe studentów niepełnosprawnych
    3. Przyczynek do rozważań nad tożsamością i poczuciem wartości studentów niepełnosprawnych

     

    III. SZANSE I BARIERY EDUKACJI W SZKOLE WYŻSZEJ

    1. Problemy i potrzeby niepełnosprawnych studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego
    2. Bariery techniczne na Uniwersytecie Zielonogórskim
    3. Student niepełnosprawny jako użytkownik systemu biblioteczno-informacyjnego
    4. Formy pomocy doraźnej i wsparcia społecznego studentów niepełnosprawnych
    5. Programy celowe PFRON szansą osób niepełnosprawnych na zdobycie wykształcenia

     

    IV. PSYCHOSPOŁECZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ROLI STUDENTA

    1. Psychiczne przystosowanie studentów niepełnosprawnych na wyższej uczelni
    2. Edukacyjny kontekst psychospołecznego funkcjonowania studentów niepełnosprawnych
    3. Samopoczucie na studiach i stosunek do uczelni niepełnosprawnych studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego
    4. Postrzeganie przez niepełnosprawnych studentów postaw wobec ich osoby koleżanek i kolegów z roku
    5. Możliwości studiowania w województwie lubuskim
    Szczegóły produktu
    Impuls
    2953-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 13190-1

    Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (dawnie

    ADHD. Prawie normalne życie

    Autor: (red.) Baranowska Wanda Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 170 Format: 17,6 x 25,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788374052344

    Cena 32,90 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 12427-1

    Wydawnictwo: Jedność

    Moje dziecko ma ADHD

    Autor: Kovacs Heike, Kaltenthaler Birgit Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 144 Format: 13,0 x 20,1 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7442-692-3

    Cena 19,95 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku