• anty

Wszystkie bestsellery
Metoda fonogestów w Stanach Zjednoczonych i w Polsce Wspomaganie rozwoju językowego dzieci i młodzieży z uszkodzonym słuchem
  • Metoda fonogestów w Stanach Zjednoczonych i w Polsce Wspomaganie rozwoju językowego dzieci i młodzieży z uszkodzonym słuchem

Metoda fonogestów w Stanach Zjednoczonych i w Polsce Wspomaganie rozwoju językowego dzieci i młodzieży z uszkodzonym słuchem

8493-1
  • Autor: (red.) Domagała-Zyśk Ewa
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2009
  • Ilość stron: 320
  • Format: 17,5 x 24,5 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7363-718-4
  • 31,50 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    W Stanach Zjednoczonych i wielu innych krajach, gdzie opieka nad dziećmi z uszkodzeniami słuchu jest wczesna i kompleksowa, stosowanie fonogestów ma charakter standardowy i jest normą. Stosuje się je zarówno w sytuacji korzystania przez dziecko z aparatów słuchowych, jak i w programach przygotowujących do zabiegu implantacji ślimakowej. Fonogesty używane są w celu polepszenia jakości komunikacji w rodzinach wychowujących dzieci z głębokimi uszkodzeniami słuchu oraz w szkołach, zwłaszcza w nauczaniu języka narodowego i języków obcych.
    Także w Polsce fonogesty służą coraz większej grupie osób z uszkodzeniami słuchu, wykorzystywane są w komunikacji w rodzinach wychowujących niesłyszące dzieci oraz w nauczaniu zarówno w szkołach podstawowych i średnich, jak i na poziomie uniwersyteckim.

    Spis treści:

    Część I. Fonogesty jako metoda  komunikowania się z niesłyszącymi dziećmi

    • Czym jest uszkodzenie słuchu
    • Co to są fonogesty
    • Polskie fonogesty
    • Przemiany kompetencji i postaw surdopedagogów i logopedów związane ze stosowaniem metody fonogestów
    • Stowarzyszenia i organizacje promujące fonogesty w Stanach Zjednoczonych i Europie

    Część II. Doświadczenia dotyczące stosowania fonogestów (Cued Speech) w USA

    • Życie z moją niesłyszącą córką Leah
    • Codzienność z naszym niesłyszącym dzieckiem
    • Początki komunikacji z bardzo małym niesłyszącym dzieckiem
    • Rola słyszącego rodzeństwa i rówieśników
    • Fonogesty a implanty ślimakowe
    • Badania naukowe dotyczące fonogestów

    Część III. Doświadczenia dotyczące stosowania metody fonogestów w Polsce

    • Dlaczego wybrałam Cued Speech i opracowałam polskie fonogesty
    • Doświadczenia polskich rodzin używających fonogesty
    Szczegóły produktu
    KUL Wydawnictwo
    8493-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 9302-1

    Wydawnictwo: Liber K.E.

    ADHD

    Autor: O'Regan Fintan J. Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 92 Format: 14,8 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-60215-04-9

    Cena 29,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku