• anty

Wszystkie bestsellery
Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły
  • Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły

Uczeń niepełnosprawny i jego nauczyciel w przestrzeni szkoły

0792-1
  • Autor: (red.) Gajdzica Zenon, Rottermund Jerzy, Klinik A.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 152
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7308-926-6
  • Seria: Problemy osób niepełnosprawnych 5
  • 30,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Problematyka zawarta w piątym tomie "Problemów edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych" oscyluje wokół zagadnień nauczania i wychowania dzieci z ograniczonymi możliwościami. Poruszone zostały tematy związane z kompetencją pedagoga specjalnego, możliwości kontaktu i kształcenia uczniów niepełnosprawnych w szkołach. Zawarte są również doniesienia praktyków wychowujących dzieci ze specjalnymi potrzebami ze Słowacji i z Czech.


    Spis treści:

    I. WOKÓŁ PROBLEMATYKI KOMPETENCJI PEDAGOGA SPECJALNEGO

        Kompetencje nauczyciela we współczesnej szkole
        Współczesne wyzwania w kształceniu pedagogów
        Zasoby kadrowe szkolnictwa specjalnego - potrzeby i możliwości
        Akademickie przygotowanie pedagogów specjalnych do edukacji uczniów z głębszym upośledzeniem umysłowym w Słowacji
        Analiza stylu pracy nauczyciela specjalnej szkoły podstawowej (na przykładzie nauczania w wariancie B)
        Bezradność nauczycieli wobec uczniów sprawiających trudności dydaktyczno-wychowawcze (oczyma praktyka)

    II. KOMUNIKACYJNE ASPEKTY PRACY Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM

        Kontakt i komunikacja z osobami niepełnosprawnymi
        Wybrane problemy językowe i komunikacyjne dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasach integracyjnych
        Wykorzystanie synergetycznej terapii odruchowej podczas reedukacji dyslalii
        Rzeczywistość edukacyjna uzdolnionego ucznia z wadą słuchu

    III. ORGANIZACYJNE KONTEKSTY KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI

        System kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej
        Organizacja kształcenia integracyjnego w Polsce na tle wybranych rozwiązań europejskich
        Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną i poczuciem sieroctwa duchowego w systemie szkolnym
        Realizacja założeń integracji przedszkolnej a zaspokajanie potrzeb i dostrzeganie możliwości dzieci w wieku od 3 do 10 lat
        Fenomen integracji odwrotnej
        Integracja uczniów ze specyficznymi zaburzeniami uczenia się

    Szczegóły produktu
    Impuls
    0792-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 17994-1

    Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

    Zespół Aspergera

    Autor: Preissmann ChristineWydanie: 1Rok wyd: 2017Ilość stron: 234Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7489-389-3

    Cena 49,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku