• anty

Indeks: 17893-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badania obrazowe w okulistyce

Autor: Wolffsohn J. S., (red. pol.) Wylęgała Edward Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 158 Format: 12,0 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-78-3

Cena 85,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 16221-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badanie w lampie szczelinowej

Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki

Cena 99,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 19483-1

Wydawnictwo: Alfa-medica press

EKG jasno i zrozumiale

Autor: Houghton Andrew R., Gray David Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 312 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-125-1

Cena 44,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością
  • Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością

Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością

4771-1
  • Autor: (red.) Gajdzica Zenon
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2009
  • Ilość stron: 184
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7587-125-8
  • Seria: Problemy osób niepełnospranych 8
  • 29,80 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Myślą przewodnią przedłożonego tomu Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością jest spojrzenie na zadania instytucji szkoły oraz uwarunkowania i efekty procesu kształcenia w kontekście rozwoju uczniów. Z jednej strony proces edukacji szkolnej traktowany jest jako ważny element wsparcia, wyznaczany potencjałem jego uczestników, a z drugiej ? powinien on służyć rozwojowi uczniów.

    Na całość opracowania składają się trzy części. W pierwszej autorzy skupiają się na problematyce rozwoju emocjonalnego oraz społecznego dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Część druga obejmuje wybrane zagadnienia funkcjonowania szkoły osadzonej w tyglu różnorodnych oczekiwań społecznych wobec tej instytucji. W ostatniej części Czytelnik znajdzie teksty ukazujące złożoność uwarunkowań samego procesu kształcenia uczniów niepełnosprawnych. W niektórych przypadkach są one odnoszone do oczekiwań społecznych, w innych ukonstytuowane głownie na samych potrzebach uczestników procesu kształcenia.


    Spis treści:

        Emocjonalne uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania dzieci i młodzieży niepełnosprawnej
        Zasady szkoły w procesie wspierania ucznia niepełnosprawnego
        Uwarunkowania i efekty procesu uczenia się dziecka niepełnosprawnego

    Szczegóły produktu
    Impuls
    4771-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 8458-1

    Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (dawnie

    ADHD polemiki i badania

    Autor: (red.) Baranowska Wanda Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 152 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7405-457-7

    Cena 29,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 18600-1

    Wydawnictwo: Copernicus Center

    Mózg autystyczny

    Autor: Temple Grandin, Richard Panek Wydanie: 3 Rok wyd: 2023 Ilość stron: 296 Format: 14,0 x 21,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7886-302-1

    Cena 49,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 13186-1

    Wydawnictwo: Rzeczpospolita SA

    Moje kochane ADHD

    Autor: yaylor Blake Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 220 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61565-17-8

    Cena 29,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku