Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 3071-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Belon Philippe Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 136 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 285742163X
Indeks: 12803-1
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza w Lublinie
Autor: Lipiński Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 120 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-920281-7-1
Indeks: 1442-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jakimowicz WładysławWydanie: 2Rok wyd: 1981Ilość stron: 426Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-200-0369-5
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.
Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Przedmowa
Zakończenie
Załączniki
Bibliografia
Indeks: 9671-3
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Medycznej
Autor: Helena Lenartowicz Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 72 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85883-67-3
Indeks: 17969-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie (dawniej Akade
Autor: Czernyszewicz Eugenia Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 186 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7259-203-3
Indeks: 13841-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Frączkiewicz-Wronka Aldona, Austen-Tym Agat Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 228 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-835-5
Indeks: 13040-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Witczak Radosław Rok wyd: 2009 Ilość stron: 220 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-619-1
Indeks: 10661-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Maciąg Agnieszka, Kuszewski Krzysztof, Topczewska- Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 164 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-000-1
Indeks: 10202-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Jacek Klich, Marcin Kautsch, Paul Campbell Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 192 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-44-7
Indeks: 17663-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: (red.) Marcinkowski Jerzy T., Klimberg Aneta Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 366 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-090-6
Indeks: 0346-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Shortell S.M., Kaluzny A.D. Rok wyd: 2001 Ilość stron: 520 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-67-6
Indeks: 18506-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kolasa Katarzyna Rok wyd: 2012 Ilość stron: 240 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3859-2
Indeks: 17234-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J. Rok wyd: 2011 Ilość stron: 694 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-1153-3
Indeks: 11815-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Krot Katarzyna Rok wyd: 2008 Ilość stron: 336 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-209-4
Indeks: 3058-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Chwierut Sławomir, Kulis Marzena, Stylo Waldemar, Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 290 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688587
Indeks: 17101-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 198 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-164-7 Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
Indeks: 9790-1
Wydawnictwo: MedPharm
Autor: Lennecke Kirsten Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 142 Format: 11,5 x 16,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-60466-02-5
Indeks: 8365-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Eitel David, Shiver John M. Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 296 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3858-5
Indeks: 18113-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Mokrzycka Anna, Kowalska Iwona Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 274 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-660-1