• anty

Wszystkie bestsellery
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
  • Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

13242-1
  • Autor: Czerw Aleksandra
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 266
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-034-3
  • 49,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.

    Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?



    Spis treści:

    Przedmowa

    1. Satysfakcja i lojalność klienta podstawą sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
    2. Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta
    3. Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy lojalności klienta
    4. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego na przykładzie rynku statyn

    Zakończenie

    Załączniki

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    13242-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku