• anty

Wszystkie bestsellery
Promocja w aptece
  • Promocja w aptece

Promocja w aptece

12968-1
  • Autor: Grasekamp Dirk, Szalonka Katarzyna
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2009
  • Ilość stron: 150
  • Format: 11,5 x 16,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-60466-44-5
  • 30,50 zł
    28,00 zł
    Brutto
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 30,50 zł
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?

    Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne?

    Nauczy Państwa jak:

    • dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
    • planować akcje i kampanie promocyjne
    • budować pozycję apteki na rynku
    • rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje
    • wyróżnić się w lokalnym środowisku
    • kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów
    • budować trwałe relacje z Klientami
    • współpracować z lokalnymi partnerami
    • skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja

    Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać!



    Spis treści:

    Przedmowa

    Przedmowa do wydania polskiego

    1. Czy trzeba prowadzić działania promocyjne w aptece?
    2. Planowanie promocji w aptece
    3. Konsekwentne planowanie reklamy
    4. Planowanie zastosowania mediów
    5. Planowanie akcji i kampanii
    6. Z kim współpracować?

    Załączniki

    Szczegóły produktu
    MedPharm
    12968-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 20339-1

    Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe

    Chemia leków i proleków

    Autor: Wandzik IlonaWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 114Format: 16,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-22077-8

    Cena 59,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 15348-1

    Wydawnictwo: Instytut Psychiatrii i Neurologii

    Leki przeciwdepresyjne

    Autor: Pużyński Stanisław Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 188 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85705-77-5 Seria: Biblioteka Psychiatry

    Cena 33,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 18371-1

    Wydawnictwo: MedPharm

    Migrena i bóle głowy

    Autor: Dietlmeier Petra, (red. pol.) Paradowski B., Pluta Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 186 Format: 16,5 x 21,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7846-000-8 Seria: Opieka farmaceutyczna

    Cena 59,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku