• anty

Indeks: 17893-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badania obrazowe w okulistyce

Autor: Wolffsohn J. S., (red. pol.) Wylęgała Edward Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 158 Format: 12,0 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-78-3

Cena 85,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 18989-1

Wydawnictwo: MediPage

Ból ostry

Autor: Bromley Lesley, Brandner Brigitta Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 270 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61104-75-9

Cena 38,00 zł Cena podstawowa 60,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Apteka na topie Wyjątkowa - kreatywna - z dobrą pozycją na rynku
  • Apteka na topie Wyjątkowa - kreatywna - z dobrą pozycją na rynku

Apteka na topie Wyjątkowa - kreatywna - z dobrą pozycją na rynku

9916-1
  • Autor: Ott Rudiger, Rawert Claudia
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2006
  • Ilość stron: 112
  • Format: 11,5 x 16,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 83-60466-06-8
  • 30,50 zł
    29,00 zł
    Brutto
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 30,50 zł
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Książka prezentuje, w zwięzłej formie, w jaki sposób apteki mogą odkryć swoją wyjątkowość i dzięki temu dotrzeć do klientów. W publikacji zaprezentowano sposoby budowania wizerunku i marki apteki. Objaśniono szansę na specjalizację, a także możliwość i granice działań marketingowych.



    Spis treści:
    1. Tożsamość firmy
    2. Specjalizacja i unikatowa oferta
    3. Powitanie
    4. Point of sale (POS)
    5. Wolność wyboru i własny punkt widzenia
    6. Okno wystawowe
    7. Szczególne formy reklamy
    8. Rozmowa doradcza
    9. Okazać entuzjazm
    Szczegóły produktu
    MedPharm
    9916-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku