• anty

Wszystkie bestsellery
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
  • Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

9597-1
  • Autor: Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
  • Wydanie: 4
  • Rok wyd: 2014
  • Ilość stron: 286
  • Format: 16,5 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-264-3447-1
  • 69,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
    zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

    Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

    Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.

     

    Spis treści:

     

    O autorach

    Wstęp

    1. Orientacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
    2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym
    3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym
    4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego
    5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym
    6. Zarządzanie marką
    7. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym
    8. Procesy dystrybucji na rynku farmaceutycznym
    9. Rola apteki na rynku farmaceutycznym
    10. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym
    11. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix
    12. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym

    Bibliografia

    Indeks

    Szczegóły produktu
    9597-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 16163-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Ekonomia w ochronie zdrowia

    Autor: Morris Stephen, Devlin Nancy, Parkin David Rok wyd: 2010 Ilość stron: 448 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1110-6

    Cena 93,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku