Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 3071-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Belon Philippe Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 136 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 285742163X
Indeks: 12803-1
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza w Lublinie
Autor: Lipiński Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 120 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-920281-7-1
Indeks: 1442-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jakimowicz WładysławWydanie: 2Rok wyd: 1981Ilość stron: 426Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-200-0369-5
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego
zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy
rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane
na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie
tematy jak:
zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz
charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku
farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia
leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów
cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu
aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na
rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie
zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania
skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.
Spis treści:
O autorach
Wstęp
Bibliografia
Indeks
Indeks: 16163-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Morris Stephen, Devlin Nancy, Parkin David Rok wyd: 2010 Ilość stron: 448 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1110-6
Indeks: 13689-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 202 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-701-4
Indeks: 17220-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Szczeciński
Autor: (red. nauk.) Hass-Symotiuk Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 358 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7241-807-4
Indeks: 11522-1
Wydawnictwo: Instytut Psychiatrii i Neurologii
Autor: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 76 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-85705-89-5
Indeks: 8569-3
Wydawnictwo: Poltext
Autor: red. Guzel Zuzanna, Fal Dorota M., Lipka Arladiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 520 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7561-229-5
Indeks: 15440-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Hass-Symotiuk Maria Rok wyd: 2010 Ilość stron: 624 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-985-7
Indeks: 8364-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Głowacka M. D., Galicki J., Mojs E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 454 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-603-0
Indeks: 13040-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Witczak Radosław Rok wyd: 2009 Ilość stron: 220 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-619-1
Indeks: 0821-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Opolski K., Dykowska G., Możdżonek M. Wydanie: 2 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 244 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-142-5
Indeks: 1028-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kutsch Marcin, Whitfield Malcolm, Klich Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 426 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1464-0 Seria: Nauki o zdrowiu
Indeks: 10194-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jarosław J. FedorowskiWydanie: 1Rok wyd: 2002Ilość stron: 200Format: 15,0 x 20,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-2546-X
Indeks: 0128-5
Wydawnictwo: Verlag Dashofer
Autor: Praca zbiorowa Rok wyd: 2010 Format: 13,5 x 19,0 cm Oprawa: plastikowa ISBN: 978-83-7537-082-9
Indeks: 12666-1
Wydawnictwo: Termedia
Autor: (red.) Kozierkiewicz Adam Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 260 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89825-48-3
Indeks: 0341-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Czupryna A., Poździoch S., Ryś A., Włodarczyk C.Rok wyd: 2001Ilość stron: 852Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 83-85688-62-5
Indeks: 16771-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Roszak Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 346 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3259-0
Indeks: 11667-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Korczak Karol Rok wyd: 2014 Ilość stron: 224 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4563-7