• anty

Wszystkie bestsellery
Psychologicze mechanizmy reklamy
  • Psychologicze mechanizmy reklamy

Psychologicze mechanizmy reklamy

8595-3
  • Autor: Dariusz Doliński
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2005
  • Ilość stron: 256
  • Format: 17,0 x 24,0 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 83-89120-66-6
Książka antykwaryczna
28,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

Szczegóły produktu
8595-3
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 2103-3

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Sekrety anestezjologii

Autor: Duke James, (red.) Kamiński Bogdan Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 586 Format: 17.0 x 24.0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60290-58-3 Seria: Sekrety

Cena 89,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 2000-3

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Ginekologia

Autor: Hart D. M., Norman J., red. pol. Bręborowicz G. Wydanie: 2 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 434 Format: 20,0 x 28,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89581-39-6 Seria: Podręczników Ilustrowanych

Cena 45,00 zł
Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku